maandag 13 februari 2012

Goddelijk lekkerrrr

Wat we zeker zullen missen -behalve de mensen rond ons èn studio brussel- is het lekkere eten.
We hebben de laatste weken dan ook extra geprofiteerd:
vanavond de su-per-lekkere frietjes van Bart, gisteren entrecôte bij Yves....en dan zijn er nog de broodjes van Mia, de soep van Sonja, kip met sla en patatjes van Jürgen, onze regelmatige bezoekjes bij le fin de siecle en laatst de feestelijke etentjes bij Bruneau, de Lijsterbes, Mano a mano, sole d'italia...telkens in goed gezelschap!
Hopelijk is daar ook lekker eten te vinden....en moeten we DHL niet inschakelen om "het lekkers van bij ons" over te brengen. Want we vrezen dat de spareribs, pancakes met maplesyrup, het industrieel brood en andere mcdonalds-toestanden ons rap gaan tegensteken. Seffens schiet er van mij niets meer over... :-)

2 opmerkingen:

  1. zij maar zekers van wel , want dit is ook één van de dingen die ik mis hier in dit continent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laurens! & Hanne! 't is nergens zo lekker als bij ons thuis! ik mis hier toch ook mijn belgische kost.. Lekker belgisch brood, lekker gehakt(hier weinig smaak! en grof en nie zacht!), belgische frietjes,... maar voor de rest koken we wel belgisch natuurlijk vlees met pataten en groenten !=D maar tgaat jullie goed! By the way wat skype betreft... Ik dacht dat jullie met een skypeBUG zaten =D omdat ik op rare uren gemiste oproepen had, maar ik dacht dat jullie het niet wisten... dus laat me weten wanneer jullie beschikbaar zijn op skype, dan zal ik er zijn! xx Nelle

    Groetjes Tim x

    BeantwoordenVerwijderen