vrijdag 2 maart 2012

Terug naar huis !

Na twee dagen ronddolen in de luchthaven van Montréal heb ik eindelijk een zitje gevonden om naar Europa te vliegen.
Dat is gisteren jammergenoeg niet gelukt omdat de laatste vrije plaatsen ingenomen waren door mensen die 't land niet in mochten. Zij werden stante pede teruggestuurd en waren dus met mijn plaats weg. Maar vandaag is het eindeloos wachten en het geskype met het thuisfront gedaan. I'm going home!
Het is tenslotte toch leuker (én véél goedkoper ) om thuis mijn wachttijd voor het praktisch examen uit te zitten.
En misschien kan ik ondertussen nog wat met de camion rijden....
Eind maart vertrek ik dan samen met Hanne terug naar Canada voor het échte werk....

2 opmerkingen:

  1. Geen slecht idee om "De Eetkamer" terug enkele weken open te doen ;)
    Groetjes
    LAT COACH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou "De Eetkamer" ook nog wel eens open willen..

    BeantwoordenVerwijderen