vrijdag 6 april 2012

Pasen in Californië?

Jammer maar helaas...dat zal nog efkes duren !
Mijn Canadese werkgever stuurt alleen chauffeurs de baan op die deftig kunnen rijden en -geloof het of niet- ik hoor nog niet bij die groep.
Eerst moet ik bewijzen dat ik een "vrai camionneur" ben.
Toegegeven, ze hebben gelijk: mij van in het begin de baan opsturen, zou zelfmoord geweest zijn...de rijschool heeft mij wel klaargestoomd voor het rijbewijs maar het echte werk: ho maar!
Ik ben dus al een ganse week aan het oefenen met iemand van het bedrijf naast mij.
Vandaag hebben ze beslist da 'k toch al wat verder kan dan het industrieterrein en Drummondville-stad.
Het werd een ritje naar Trois-Riviéres, da's zo een 100 km. rijden.
Een lege oplegger afzetten en een met krantenpapier geladen oplegger meenemen.
Na de -voor mij- geslaagde rit, zei mijn 'leermeester' dat ik het begin te kennen...
Pasen vieren we voorlopig dus nog tussen de Québecois.
Volgende week nog interne opleiding en dan...??
Hier nog wat fotookes van het oefenterrein en van mijn oefen-truck. Hopelijk ziet onze 'echte' truck er beter uit :-\

Geen opmerkingen:

Een reactie posten