Hij is er...ons huis voor de komende maanden: een echte Amerikaan...een volvo dus :-)
Nouveau is hij ook niet meer: hij heeft 1miljoen 2honderd en 89duizend kilometers, alstublieft.
Hij is vlugvlug door 1 van de garagisten schoongemaakt.We hebben een grote fles desinfecterend schoonmaakmiddel gekocht en gefrot!
Al is het een oud beestje, hij is door zijn vorige baas wel goed onderhouden en hij is echt wel ruimer dan zijn Europese soortgenoten.
In Europa haalt een vrachtwagen een miljoen kilometers en dan gaat hij naar het bejaardentehuis, hier gaan ze weg als de cabine uit elkaar valt. Zolang mogelijk worden alle mogelijke onderdelen vervangen.
Blijkbaar is het ook typisch voor het bedrijf: het onderste uit de kan halen, zo weinig mogelijk kosten maken.
Het imago is dan ook niet belangrijk: 1maal per jaar worden de camions schoongemaakt; voor de rest is er een hogedrukreiniger beschikbaar waar de chauffeur zonder zeep, op een modderig terrein zijn wagen kan proberen schoon te maken.
Zo heeft ook iedere chauffeur dezelfde sleutel, een loper dus waarmee iedereen in alle camions binnenkan. Praktisch voor de firma, zero voor privacy en veiligheidsgevoel...niet te snappen voor ons.
Laurens heeft het gevoel 25jaar terug te keren in de tijd...zowel wat materiaal als infrastructuur betreft. De garage is hier even groot als bij Macharis, maar wel de vieze versie ervan en voor 350 trekkers en 1200 opleggers. Bij Macharis is dat voor 45 trekkers en 70 opleggers en je kan er van de vloer eten...
Wat SGT heel goed doet: opleiden, informeren en voorbereiden. Veel chauffeurs vertrekken dan ook enkele maanden na hun opleiding, omdat de betaling bij andere firma's veel beter is.
Maar hun reizen zijn mooi. En daar doen we het voor.
Nouveau is hij ook niet meer: hij heeft 1miljoen 2honderd en 89duizend kilometers, alstublieft.
Hij is vlugvlug door 1 van de garagisten schoongemaakt.We hebben een grote fles desinfecterend schoonmaakmiddel gekocht en gefrot!
Al is het een oud beestje, hij is door zijn vorige baas wel goed onderhouden en hij is echt wel ruimer dan zijn Europese soortgenoten.
In Europa haalt een vrachtwagen een miljoen kilometers en dan gaat hij naar het bejaardentehuis, hier gaan ze weg als de cabine uit elkaar valt. Zolang mogelijk worden alle mogelijke onderdelen vervangen.
Blijkbaar is het ook typisch voor het bedrijf: het onderste uit de kan halen, zo weinig mogelijk kosten maken.
Het imago is dan ook niet belangrijk: 1maal per jaar worden de camions schoongemaakt; voor de rest is er een hogedrukreiniger beschikbaar waar de chauffeur zonder zeep, op een modderig terrein zijn wagen kan proberen schoon te maken.
Zo heeft ook iedere chauffeur dezelfde sleutel, een loper dus waarmee iedereen in alle camions binnenkan. Praktisch voor de firma, zero voor privacy en veiligheidsgevoel...niet te snappen voor ons.
Laurens heeft het gevoel 25jaar terug te keren in de tijd...zowel wat materiaal als infrastructuur betreft. De garage is hier even groot als bij Macharis, maar wel de vieze versie ervan en voor 350 trekkers en 1200 opleggers. Bij Macharis is dat voor 45 trekkers en 70 opleggers en je kan er van de vloer eten...
Wat SGT heel goed doet: opleiden, informeren en voorbereiden. Veel chauffeurs vertrekken dan ook enkele maanden na hun opleiding, omdat de betaling bij andere firma's veel beter is.
Maar hun reizen zijn mooi. En daar doen we het voor.
grote firmas liggen er niet wakker van hoe hun wagens eruit zien.SGT is nog erger op dit vlak en meestal rijdende rommel.Verder vele leuke miles toegewenst,and maybe,see you down the road!
BeantwoordenVerwijderenveel succes en misschien tot onder de bane.Tom
BeantwoordenVerwijderen